wtorek, 8 kwietnia 2014

Słowami wyjaśnienia

Witam. Świadoma tego, ile czasu nie było mnie na blogu, przygnałam przeprosić za nieobecność.
Ale może krótkie wyjaśnienie?

U mnie... jest coraz gorzej. Wymęczam się psychicznie i fizycznie, jakkolwiek to nie brzmi. I nie, nie chcę robić z siebie kolejnej emo-nastolatki, która wymyśla sobie problemy, bo tak jej się podoba i potrzebuje fejmu. Więc ten temat już pominę, o!

Nie miałam internetu - jedno z najprostszych wyjaśnień, co nie? No ale jednak. Staram się jak mogę, ale nie zawsze uda mi się zdobyć pieniądze na zapłatę na czas.

Poza tym, myślałam w tym czasie o najbliższych postach. Postanowiłam trochę bardziej skupić się na modzie, stylu moich ulubionych celebrytek, napisać wam trochę o moich szczególnych inspiracjach i innych rzeczach, stylach japońskich, abyście wiedzieli, z kim macie do czynienia. Od zawsze marzyłam, by włożyć w bloga sto procent siebie i chcę zrobić to właśnie tutaj. Czy mi się uda? Zobaczymy. Ale myślę, że z pomocą czytelników (o ile jacyś oczywiście są) nie będzie z tym problemów.

To co? Współpracujemy?

Od jutra naprawdę zacznę przykładać się do postów jeszcze bardziej niż do tej pory, abyście mogli być ze mnie dumni.
 Co Wy na to?

Ach, jeżeli ktoś zna jakieś sposoby pracy przez internet to bardzo prosiłabym o pomoc.
 

3 komentarze:

  1. Masz dobry pomysł! Interesuję się trochę kulturami innych krajów, a poznać styl japoński fajnie by było. Ja tam nie sądzę żeby każdy się ubierał tak jak pokazują nam w tv o Japonii. Bloga obserwuję bo wydaje mi się ciekawy.

    http://jestem-realna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na pościk o modzie z niecierpliwością : )
    Ja w pełni rozumiem że nie mogłaś dodać żadnego postu .
    A pytałaś o formy zarabiania przez internet to wiem że można zarobić wstawiają filmik na YouTube ( regularnie ) i reklamy na bloga .O innych nie słyszałam a jeśli będę coś widzieć to na pewno dam ci znać .
    Na moim blogu pytałaś się ile kosztuje puder z wibo w graniach 12-14 zł .
    Ale mogę ci polecić też puder Mozaika Basic moja koleżanka go mila i zapłaciła z niego dyszkę ( ale chyba jest dostępny tylko w drogeri dayli wcześniej nazywała się schlecker )
    pozdrawiam : )

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za powrót na bloga. Oczywiście nadal mam zamiar go odwiedzać.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię sobie zdanie innych i jako tak naprawdę bardzo stara blogerka wiem, jak bardzo cieszy fakt nowego komentarza pod postem. Jeżeli chcesz, to zostaw link do siebie, możesz liczyć na to, że wyrażę swoją szczerą opinię o tym, co sądzę.
Ale proszę - bez chamskiego spamu.