wtorek, 8 kwietnia 2014

SNSD's Fashion - Taeyeon

Cześć. 
Dodaję drugą notkę w ciągu dnia, o mój Boże, to straszne! A tak na poważnie...
 
Jak wiecie, jestem strasznie ogromną fanką całego SNSD, a ich garderobę najchętniej bym przygarnęła. Więc czemu by tego nie połączyć?
Członkiń jest dziewięć, więc tyle chwilowo postów przewiduję. Zobaczymy, co będzie dalej.

Co zamierzam? Od tej notki chcę wam przedstawić trochę styl mojego ulubionego damskiego zespołu oraz jakieś krótkie przypiski ode mnie na temat tego, co mi się w danym outficie podoba (lub też nie). Będą same zdjęcia z tak zwanego "Airport Fashion", ponieważ na wszelakich publicznych wystąpieniach ubrania są wybierane przez stylistów, ale tego łatwo się domyślić. 

Zacznę od liderki - Taeyeon.
No i od razu chcę podkreślić, że to tylko moje zdanie i wiadomo, nie zawsze mogę zgadzać się z wyborami Taeyeon albo z waszymi. Ale właśnie o to chodzi.

Według mnie, ta stylizacja bardzo pasuje do Taeyeon. Rurki ładnie podkreślają szczupłe nogi Taeyeon, podobnie z bluzką. Zielonkawy płaszcz sprawia, że stylizacja nie jest aż tak strasznie nudna. Poza tym Taeyeon dopełniła wszystko torebką.

Tutaj strój w całej okazałości, widziany z tyłu.
Akurat ta stylizacja wydaje mi się dosyć nudna. Wyszukana, estetyczna, ale nie ma tego "czegoś", co sprawiłoby, że nie potrafiłabym oderwać wzroku widząc kogoś ubranego w ten sposób (pomijając fakt, że na Taeyeon mogłabym się wgapiać cały czas, cii). Przydałby się jakiś kolorowy akcent.
Chociaż samo w sobie nie jest złe. Nie przekombinowane, ani nic, a to także jak najbardziej w porządku.

Tutaj koszulka widziana od przodu. Właśnie tą stylizacją Taeyeon zdobyła moje serce. Jest bardzo w moim stylu (chociaż sama pewnie dodałabym do tego full-cap albo inne nakrycie głowy). Motyw Myszki Miki na koszulce tylko dodaje uroku i dosyć dziecięcego stylu. A przewiązanie sweterka wokół bioder - według mnie jest bardzo dobrym pomysłem. No i dodanie kobiecego looku poprzez torebkę. Czyli cała Taeyeon.

Kolejny outfit w stylu Taeyeon - uroczy sweterek z fabrycznymi dziurkami, szorty i opaska we włosach. Jestem jak najbardziej na tak, szczególnie jeżeli chodzi o Taeyeon, bo to bardzo jej pasuje z racji jej twarzy (nazywa się ją baby faced).

To już bardziej w kobiecym stylu. Nie mogę znaleźć zdjęcia, co miała na nogach, ale wydaje mi się, że były to albo granatowe, albo czarne rurki. Tak czy inaczej, jak najbardziej to do niej pasuje, no i samo dodanie szalika w pastelowym odcieniu to bardzo dobry pomysł. A dodanie czarnego akcentu poprzez sweterek, to również ciekawy dodatek do całości.

Co do tego outfitu... wiele osób sądzi, że jest on dosyć "babciny" z powodu góry stroju oraz torebki. Jak dla mnie jest w tym trochę prawdy. To znaczy - wszystkie rzeczy są świetne, ale ja połączyłabym je z czymś innym. W dodatku wybrałabym torebkę w innym odcieniu.

Jeden z najlepszych przykładów na to, że gwiazdy nie muszą wyglądać wspaniale w każdej chwili. Dresowe spodnie i dresowa bluza, widać brak makijażu, nawet nieuczesane włosy. Jako fanka podziwiam ją za to, że nie wstydzi pokazać się tak publicznie (tak czy inaczej - na lotniskach robią im więcej zdjęć niż można by się spodziewać), jako ktoś, kto lubi bawić się modą, krzyczę "Taeyeon, jak mogłaś?!".

Jestem wprost zauroczona w każdym stroju w tym stylu. W dodatku kolorystyka bardzo mi się podoba. Co prawda, to z bodajże 2011 roku, ale tak czy inaczej - jedna z moich ulubionych stylizacji z tych starszych. Bardzo mi się podoba.

Jak widzicie, jestem głównie na tak, jeżeli chodzi o stroje Taeyeon. Co prawda, jest ich niesamowicie mało, ale to tylko dlatego że nie mogę znaleźć więcej zdjęć, gdzie widać cały jej strój. U innych członkiń pewnie będzie inaczej.

Co sądzicie o tego typu postach?

15 komentarzy:

  1. Outfit z sweterkiem z dziurkami i szortami najbardziej mi się podobał. :)
    Podobają mi się takie posty, więcej! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnia świetna :)
    http://justyneee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post (oraz pomysł na kilka przyszłych). Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podoba.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten styl! Zamierzam zrobić sobie taką grzywkę ja na 1 zdjęciu

    obserwuję więc czy mogę liczyć na to samo? amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi takie posty się bardzo podobają : )

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba wina mojego komputera ale ni widze zdjc ;c
    al ogólnie notki tego typu lubie i to bardzo ;)
    http://aga-worldfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny styl podoba mi się bardzo taki:)
    obs.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam k-fashion <3 Rzeczywiście Taeyeon wygląd świetnie.
    Bardzo przypadła mi do gustu tego typu notka :)
    Świetny blog. Wpadnę do Ciebie jeszcze nie raz - obserwuję. Pozdrawiam, Yuki~
    ✿ imagine-yuki.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne stylizacje :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza stylizacja nie przypadła Mi do gustu, natomiast druga bardziej Mi się spodobała. Następna stylizacja jest śliczna, lubię takie jasne kolory, tak samo jak czwarta jest ładna. W piątej stylizacji podoba Mi się ta bluza oraz koszulka, chociaż że kawałek koszulki jest odsłonięty, a reszty nie widać. Następna stylizacja nie bardzo mi się spodobała. Ostatnia podoba Mi się, jednak zamiast tych szortów dodałabym długie rurki.

    http://jestem-realna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. najładniejsza stylizacja według mnie to była ta z sweterkiem z dziurami, zakochałam się >w<
    pisz więcej takich postów!

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje ;) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :* Z wielkim zainteresowaniem czyta się twojego bloga ;3
    Zapraszamy do nas ;* Za obserwację odwdzięczamy się :*
    http://thisisourworld11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekł mnie ten pudrowy sweterek z czwartego zdjęcia :)

    alexshia-a.blogspot.com | xoxo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię sobie zdanie innych i jako tak naprawdę bardzo stara blogerka wiem, jak bardzo cieszy fakt nowego komentarza pod postem. Jeżeli chcesz, to zostaw link do siebie, możesz liczyć na to, że wyrażę swoją szczerą opinię o tym, co sądzę.
Ale proszę - bez chamskiego spamu.