czwartek, 10 kwietnia 2014

SNSD's Fashion - Jessica


Cześć.
Kolejny post z serii "SNSD's Fashion", dzisiaj przedstawiam wam zdjęcia Jessicy. Jak mogę opisać jej styl? Niewyszukany i elegancki, ma pewnego rodzaju talent do dobierania strojów w taki sposób, by wyglądały niesamowicie. Jej stroje podobają mi się o wiele bardziej niż te, które nosi Taeyeon, ale to kwestia gustu, wiadomo. Jessica lubi podkreślać swoją kobiecą figurę.

Szczerze mówiąc, uwielbiam to eleganckie połączenie. Będąc fanką okularów przeciwsłonecznych i tego typu rzeczy (głównie dodatków, ale to da się zauważyć przy innych postach), jestem jak najbardziej na tak. Poza tym ten płaszczyk świetnie współgra ze spodniami (emitują skórę, tak mi się wydaje). No i niebieski akcent kolorystyczny na butach! Poza tym całość dopełniła torebką, ale jak da się zauważyć - do takowych ma niesamowitą słabość.

Całość wydaje mi się dość dobra, chociaż osobiście dobrałabym ciemne rurki czy jakieś inne spodnie, które lepiej podkreśliłyby jej - co jak co, niesamowicie zgrabne - nogi.Sama bym tak tego nie dobrała, ale to tylko ja.

Tutaj lepszy widok.
Tak jak każdy musi mieć jakąś wpadkę ze strojem, tak wydaje mi się, że to jeden z najgorszych outfitów Jessicy. Dlaczego tak sądzę? Osobiście nie założyłabym trochę grubszej bluzki oraz czegoś halko-podobnego (tutaj, by zobaczyć jeszcze bliżej) do spódniczki. Aczkolwiek z racji, że Jessica tak naprawdę wyglądałaby dobrze nawet w worku, tak też i to jej pasuje.

Tutaj już coś bardziej eleganckiego. Jestem zakochana w koronkowych dodatkach, tym bardziej przy bluzkach. Niestety, nie mogę znaleźć pełnej stylizacji, ale widać, że jako dół wybrała sobie jeansy. Jak dla mnie - jest świetnie. Niebanalnie i schludnie. 

I tak jak nie lubiłam stylizacji dwa zdjęcia do przodu, tak w tym jestem zakochana. Niby jest na tyle klasyczny, że można przejść obojętnie, to jednak ta torebka... osobiście chciałabym mieć możliwość się tak ubrać! Tutaj lepszy podgląd na koszulę. Niby wygląda tak, jakby dobierała to wszystko jedynie chwilę, ale kto wie? No i wydaje się wygodne, a to podczas podróży najważniejsze.

Tutaj podgląd na cały outfit od przodu.
Jak widać, Jessica znowu zaskakuje swoim stylem. Nie jest zbyt dużo dodatków (właściwie tylko okulary i torebka), ubrania też nie są w żaden sposób przekombinowane, ale i tak wygląda świetnie. 
Jedyne do czego mogłabym się tu przyczepić to kolorystyka. Pastelowozielona narzutka, biała bluzka, szare spodnie, ciemnoszara torebka i czarno-białe buty. Hm... Czy tylko ja się tego czepiam? Bo gdyby utrzymać to w jednym kolorze, sądzę, że byłoby naprawdę dobrze.

Ale na przykład tutaj takie mieszanie kolorystyki mi się podoba. Zupełnie nie rozumiem, od czego to zależy. Może od ogólnych dodatków? Albo od tego, że lubię takie żywe kolory? No nie wiem.

No dobra. Osiem zdjęć Jessicy. W następnej notce będzie co nieco o Sunny. Cieszę się, że odsłona z Taeyeon przypadła wam do gustu. Ogółem zdjęć airport fashion Jessicy jest więcej niż z liderką. No cóż.

Inne ogłoszenia
Zapraszam na mojego aska - jeżeli macie jakieś pytania, propozycje, etc, to piszcie, nie gryzę, a miło będzie poznać kogoś nowego. :)
Poza tym, ktoś dzisiaj spytał, czy pokazałabym się (nie wiem, czy chodzi o bloga, czy tylko o aska). Co o tym sądzicie? Na pewno o wiele lepiej byłoby wiedzieć, kogo posty czytacie czy cokolwiek. No nic.
Na asku dostałam również wiadomość, że mój blog potrzebuje nowej szaty graficznej. Czy byłby ktoś w stanie mi w tym pomóc? Niby grafik, no ale jednak CSS uczę się krótko, także no! Z góry dziękuję.

Do następnej!

12 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się look numer cztery ;) Przepiękną koszulę Jessica założyła :)

    http://kikaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się Twoj blog :) obserwuje oczywiscie :)
    zapraszam n0-p3rspeciv3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją uwagę przykuło zestawienie na pierwszym zdjęciu :)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się jej styl .Ja mogę ci pomóc jeśli o grafikę jakimś specjalistą nie jest ale według moich umiejętności ci z chęcią pomogę . Daj mi znać na blogu albo napisz na e-mail .
    A i z chęciom bym zobaczyła jak wyglądasz już jakiś czas czytam twojego bloga i trochę mnie to ciekawi .
    Pozdrawiam

    http://thestarsofgroud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw pierwszy tak bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Bardzo podoba mi się pierwszy zestaw ;)

    http://close-to-each-other.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo podoba mi się jej styl :)
    http://swiat-oczami-zakreconej-nastolatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się najbardziej podoba 7 stylizacja ;).Myślę ,że gdyby utrzymała wszystko w jednym kolorze było by monotonnie i wszystko by się zlało ^^
    ✿Będzie mi baardzo miło ,kiedy wpadniesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega styl *,*
    http://ppinkmustache.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku! Ale ona pięknie wyglada :)
    Ten styl !

    olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda świetnie w każdej stylizacji ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam do zareklamowania swojego bloga! --------> http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    Zajrzyj również na mojego bloga i zaobserwuj jeżeli Ci się spodoba:) http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię sobie zdanie innych i jako tak naprawdę bardzo stara blogerka wiem, jak bardzo cieszy fakt nowego komentarza pod postem. Jeżeli chcesz, to zostaw link do siebie, możesz liczyć na to, że wyrażę swoją szczerą opinię o tym, co sądzę.
Ale proszę - bez chamskiego spamu.