niedziela, 13 kwietnia 2014

SNSD's Fashion - Sunny


No witajcie.
Mamy już trzecią notkę ze zdjęciami SNSD, mam nadzieję, że wam się to nie znudziło! Muszę w między czasie zrobić jakiś krótki przerywnik pomiędzy częścią czwartą (z Tiffany, a że uwielbiam jej wszystkie ubrania, to może być ciekawe). Tylko na jaki temat?

A tak powracając do tematu - Sunny ma dosyć nietypowy styl, jeżeli chodzi o resztę zespołu. Jest dosyć luźny, taki... nastoletni?, to znaczy częściej da się ją zauważyć w luźniejszych spodniach, z full-capem na głowie i plecakiem niż w spódniczce i z torebką.

Tutaj dobry przykład na to, że Sunny woli wygodne ubrania zamiast nie wiadomo jak wielkiego szyku podczas lotu. Spodnie przypominające dresy, wygodny sweter, na to kurtka... no i full-cap! Co prawda, trochę gryzie się to z moim zmysłem utrzymywania jak najlepszego szyku, aczkolwiek sam fakt, że Sunny woli ubierać się tak, jak normalna osoba, a nie chwalić się bogactwem swojej szafy jest godne podziwu.

Z tą stylizacją jest podobnie. Różni się tylko okularami zamiast full-capa, no i dodaniem szalika. Już nawet z tym oparciem (jak to się fachowo nazywa?) pod szyję chodzi, haha. Tak czy inaczej, ten outfit bardzo mi się podoba i nie mam co na niego narzekać.
A to jeden z moich ulubieńców! Wygodnie, ale mimo to dosyć kobieco z racji dodania szortów zamiast rurek lub dżinsów. No i jak dało się zauważyć - jestem wielką fanką strojów, w których coś się wyróżnia, a kto by nie rzucił okiem na buty, skoro są w tak intensywnym kolorze? :)

I znowu powrót do typowego ubioru Sunny. Pod koszulę założyła szary t-shirt, a jako spodnie wybrała normalne granatowe jeansy. Zauważyłam, że nie bardzo lubi ganiać za obecnymi trendami, chyba że jest to coś związanego z dodatkami (np. okulary, torebki, etc). Szczerze mówiąc - jestem zakochana w stylizacjach z koszulami, dlatego też nic dodać, nic ująć. Prócz spodni, ja zawsze jestem za rurkami, gdy druga osoba może się pochwalić szczupłymi nogami, a Sunny to jedna z tych osób właśnie.
 
 A co sądzicie o doborze koszulki z motywem flagi, no i podarte legginsy? Bo jak dla mnie to strzał w dziesiątkę. Chociaż dobrałabym może inne okulary czy coś. No nie wiem, czuję, że coś mi nie odpowiada, ale jedynie z dodatków.

A co z tym? Jak zwykle - niezbyt wymagający look, ładny, no ale dobrałabym inną torebkę. Huh.

Wszystko - prócz niebieskiego full-capu, jak widać - białe. Pasuje kolorystycznie, jest okay. Schludnie, wygodnie. No i okulary. Czyli również tak, jak lubię.

Na sam koniec mamy kontrastujący z powyższym strój, bo cały czarny. Tym razem nawet plecak, o. Sama uwielbiam ciemniejsze stylizacje, dlatego tym bardziej jestem na tak. Ale jakże wyróżniają się tutaj jej włosy!

Okay. Znowu osiem zdjęć.

Mam teraz kilka ogłoszeń parafialnych!
Więc tak - znowu zapraszam was na mojego aska. 
Prócz tego, dzisiaj powróciłam na photobloga, więc gdyby ktoś chciał zobaczyć moją mordkę, to zapraszam.
A teraz chyba najważniejsze.
Założyłam sobie konto na ShinyBox. Jak już nieraz wspominałam - mam problemy z pieniążkami i takie tam, a jednak miłe by było dostać coś fajnego z kosmetyków. Tym bardziej, że nic za to nie zapłacicie. 
Za każde sto punktów dostaje się pudełko z kosmetykami. A jak już się zarejestrujecie, to same mogłybyście podać swój link na blogu. 
Mam nadzieję, że mi pomożecie. 

No i tak jak pytałam na górze - macie pomysł na jakiś przerywnik pomiędzy dziewięcioma notkami w tym stylu? Bo naprawdę jednak to może się znudzić.
 
Z góry dziękuję za pomoc.

To co? Do następnej!

13 komentarzy:

  1. bardzo ciekawa notka, naprawdę podoba mi się pomysł na omawianie zdjęć. :) podoba mi się koszulka z flagą.

    zapraszam do mnie, asiasstyle.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ma ten styl ;) Bardzo mi się podoba, przyrzynaj się wyróżnia! ;3
    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście bardziej podobały się posty w których pisałaś o swoich przemyśleniach itp., niż o modzie ;) Ale skoro dobrze czujesz się w tych tematach, to pisz dalej ;) Widać, że "Azjatyckie" rzeczy bardzo Cię interesują ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://moje-wlasne-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ma ten styl ;3
    Podoba mi się drugi i przedostatni outfit.
    Nominowałam cię do LBA, więcej u mnie.

    japaese--child.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama wolę bardziej eleganckie stylizacje, ale to nie znaczy, że nie doceniam wygody adidasów i plecaków. Podoba mi się stylizacja z koszulą.

    Pozdrawiam.
    kraniec-teczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cie do LBA. Więcej u mnie na blogu:
    http://skrywane-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że omawiasz każdą z SNSD, dzięki temu Twój blog jest jeszcze bardziej ciekawy. Najbardziej spodobała mi się ta biała stylizacja c:

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem ładny styl :) ale również zgadzam się co do stylizacji z szortami, wygląda bardzo kobieco a buty rzucając się w oczy dodają charakteru :)
    ostatnia ciemna stylizacja też ładna :) chodź i do tej jasnej nic nie mam :)
    po prostu dziewczyna ma gust :)
    pozdrawiam ciepło;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie. Ten blog jest inny, czyli czyli to go wyjątkowym :)
    Ładna dziewczyna :)

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bosskie stylówki *__* ostatnia najlepsza, ta koszulka z czaską i legginsy miazga *.*.
    Tymczasem u mnie po prologu przyszedł czas na 1 rozdział, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :))
    www.powroty-marzenia-prawda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię sobie zdanie innych i jako tak naprawdę bardzo stara blogerka wiem, jak bardzo cieszy fakt nowego komentarza pod postem. Jeżeli chcesz, to zostaw link do siebie, możesz liczyć na to, że wyrażę swoją szczerą opinię o tym, co sądzę.
Ale proszę - bez chamskiego spamu.