niedziela, 16 marca 2014

Polecane przeze mnie sklepy internetowe

W tym poście przedstawiam moje ulubione sklepy internetowe.
Przy okazji dodam kilka ubrań lub rzeczy, które mi się podobają. Tylko przy moich faworytach sklepowych, dalej już będzie króciutka paplanina.
Nie ze wszystkich sklepów korzystałam i z racji tego jestem mniej wiarygodna, ale z czasem to wszystko raczej się zmieni.
 
Ok, to zaczynajmy!
Sama nie zamawiałam z tej strony z powodu braku funduszów i możliwości, ale według mnie ubrania są świetne i na pewno zamówię coś, gdy tylko będę mogła. Jest wiele ciekawych wzorów, poza tym nawet osoby z różnych fandomów znajdą coś dla siebie.
 
Z tej strony akurat zamawiam rzeczy bardzo często. Mam już kilka par rajstop, legginsy i dwie koszulki (tę różową i fioletową). Przesyłka dochodzi bardzo szybko i pewnie jeszcze nieraz skorzystam z glovestar, tym bardziej, że rzeczy stamtąd są bardzo w moim stylu.
 
Strona, którą poleciła mi przyjaciółka. Jest dla przedstawicielek stylu pastel goth, ale myślę, że osobom spoza fanów Azji też strasznie spodobają się niektóre rzeczy stamtąd.


Rzeczy jak z japońskiej dzielnicy Harajuku można znaleźć właśnie na tej stronie. Tak naprawdę, niektóre z nich powtarzają się już na glovestar, ale mimo wszystko... sama zamierzam zamówić tę perukę z samej góry, a wiem, że nikt, kto zamawiał z tej strony, jakoś nie narzekał na czas przesyłki czy cokolwiek.

Z tej strony osobiście nie korzystałam, ale kuzynka kupiła mi alpakę ze środka właśnie poprzez tę stronę. Jeden z moich ulubionych sklepów internetowych, naprawdę! To znaczy, uwielbiam rzeczy stamtąd i mogłabym przeglądać je godzinami.

 
Tu, co prawda, nie ma ubrań, ale są urocze dodatki dla lolit czy też pastel gothów, ale sądzę, że inne osoby też znajdą co nieco dla siebie.

Kolejna strona z przepięknymi dodatkami, którą niesamowicie polecam. Co prawda, kupione rzeczy oddałam kuzynce, ponieważ chciałam zrobić jej prezent, ale jestem jak najbardziej na tak dla tych wszystkich piękności.
Jeszcze więcej piękności dla pastel gothowych książniczek. Niebo i raj, przynajmniej dla mnie! No i ceny też nie wydają mi się zbyt wygórowane.
BLACK-GARDEN: Jeszcze nie bardzo się orientuję, co znajduje się na tej stronie, ale według samego opisu są to rzeczy gotyckie. Nie mniej jednak strasznie podoba mi się to, co już tam widziałam. Może z czasem znajdę coś, co będę wprost musiała zamówić.
PAPERCATS: Kolejna strona z troszeczkę mroczniejszymi rzeczami. Nie mniej jednak polecam, choć tak naprawdę sama nie jestem pewna, czy byłabym w stanie zapłacić tyle za ubrania. Tak czy inaczej, płacimy w sumie za zadowolenie, więc...
KINKYKIKI: Kinkykiki to strona powiązana z glovestar (tak sądzę z powodu podobnego wyglądu, jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić) z biżuterią.
MRGUGU: Mr. Gugu to strona z dosyć... drogimi ubraniami, ale mimo wszystko wydają mi się świetne. Więc jeżeli ktoś uważa, że warto wydać pieniądze na jedną, porządną bluzkę czy cokolwiek innego, to jak najbardziej polecam!
RAVENMARKET: Kolejny sklep z gotyckimi pięknościami. Nie wszystkie rzeczy są niesamowicie tanie, ale mimo wszystko jak dla mnie warto. Himemimi brała udział w sesji zdjęciowej promującej ubrania stamtąd.
 
Są jeszcze inne sklepy, z których na przykład kupowałam pojedyncze rzeczy, ale nie podoba mi się reszta tego, co sprzedają. Przykładowo sequin.pl, deezee.pl, vinted.pl, pasart.pl, katherine.pl.
Mam zamiar jeszcze za jakiś czas napisać post ze sklepami na facebooku, ale zobaczymy, jak to pójdzie.
Znacie jakieś inne ciekawe sklepy internetowe?

9 komentarzy:

  1. Nie znam wielu sklepów internetowych, bo nie kupuję w sieci.

    Skomentujesz, a może zaobserwujesz?
    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że podajesz adresy do tych sklepów, bo właśnie mam zamiar rozpocząć moją przygodę z kupowaniem rzeczy online:)
    anormalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. OHMYGOSH mają cudowne rzeczy, może kiedyś zamówię coś z tej strony :)
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. FESSWYBITNIE mają piękne bluzy! Nawet kiedyś chciałam sobie kupić jedną. Plusem jest to, że są one w przystępnej cenie. :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tych sklepach
    Zapraszam: me-and-the-little-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej, szkoda, że ktoś Ci się włamał i musisz zaczynać jakby od nowa :/
    Oczywiście obserwuje! :)
    Ja raczej nie kupuje w internecie, więc nie zna się na tym :p

    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w baner Sheinside,będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych słyszałam tylko o fesswynitnie i glovestar, no i o tych na końcu. A jeśli chodzi o vinted to tam sprzedają różne dziewczyny z którymi możma się też wymieniać a nie konkretna firma ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cześć zaobserwowałam ponownie bloga bo czytałam że przeniosłaś : )
    przykro mi że ci się ktoś włamał oby już nic się takiego więcej nie stało
    Życzę ci powodzenia i pozdrawiam cieplutko .

    http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego ze sklepów nie znam.
    Ale chyba czas się tam rozejrzeć :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię sobie zdanie innych i jako tak naprawdę bardzo stara blogerka wiem, jak bardzo cieszy fakt nowego komentarza pod postem. Jeżeli chcesz, to zostaw link do siebie, możesz liczyć na to, że wyrażę swoją szczerą opinię o tym, co sądzę.
Ale proszę - bez chamskiego spamu.